  • Data: 2010-04-28 08:05:38
    Temat: Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 13:51:42 +0000 (UTC), n...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Przypominam też: zwolnienie zwolnieniem, ale spadki/darowizmy zwolnione z
    > podatku należy zgłosić do US w ściśle określonym terminie, na odpowiednim
    > formularzu.

    Serdecznie dziękuję za troskę. Rodzaj formularza i termin są mi znane.

    > Ty faktycznie tego spadku nie zgłosiłeś do US, czy tylko tak piszesz?

    Żeby zgłosić trzeba wiedzieć co wpisać w niektóre rubryki, a tego PKO BP
    akurat nie ułatwia. Już jednak doszedłem do prawdy, mimo życzliwości PKO
    BP, i już niedługo, mam nadzieję owa prawda zwycięży.

    > "Ktoś czegoś chce - nie wiem czemu, bo inni nie chcieli." - to raczej kiepski
    > tok myślenia...

    O wiele lepsze jest kierowanie się swoim widzimisię i zbywanie milczeniem
    argumentów natręta, który zakłóca spokój.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Zasada Larsona:
    Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.