    From: "Slavekk " <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO/CS jest już w SFI mBanku
    Date: Sat, 21 Apr 2007 09:16:24 +0000 (UTC)

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

    > Fakt
    > Standard w przypadku funduszy z SFI mbank
    > To moze jeszcze podaj oplate za zarzadzanie

    Gdzie?
    Oplata za zarządzanie jest ukryta w wycenie wartości jednostki - po prostu
    pomniejsza wartość jednostki.
    Uważasz, że spacjalnie dla SFI mBanku ten fundusz będzie miał inne jednostki
    o podwyższonej wartosci?
    Bo ja myślę że klienci SFI po prostu zapłacą dwie opłaty za zarządzanie:
    - tak jak wszyscy ujętą w wycenie jednostki
    - 4% specjalnie dla klientów SFI (inni klienci nie płacą takiej "opłaty za
    zarządzanie")
    A wszystko po to by móc powiedzioeć że gdzie indziej klienci placa 4% za
    nabycie a u nas nie.
    IMO to nie jest "wybieg marketingowy" tylko oszustwo.
    Opłatę za zarządzanie ponosi się przez czas zarządzania nie wystarczy
    przenieść jej nazwę na opłatę za nabycie by tak się faktycznie stało.

    Slawek