  • Data: 2006-11-13 00:18:44
    Temat: Re: PKO - INTELIGO
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ej8bmv$qqp$1@news.onet.pl...

    > wystarczy na stronie
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=multiwyszu/zone=-1/
    section=pryw
    > zaznaczyć oddział i agencje PKO BP oraz wskazać województwo
    > i podane są terminale
    > --

    W sumie nigdy na strone pko nie zaglądałem. Poprzeglądałem trochę co mają w
    oddziałach
    W średnio średnich miejscowościach terminale mają, więc nie jest tak źle.
    Jedynie pipidówki wielkie i małe moga mieć kłopoty z terminalami.
    Ciekawe jeszcze czy on tam po po prostu jest i działa i to dla nich jest
    normalne, że ktoś przychodzi wypłacić pieniądze, czy też działa to na
    zasadzie.
    "teraz się nie da bo p. Krysia która się na tym zna dzisiaj jest na
    urlopie".
    .