    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO - INTELIGO
    Date: Mon, 13 Nov 2006 20:08:40 +0100

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:eja86m$glc$1@news.elsat.net.pl...

    > Trzeba było napisać od razu, że nie zamierzasz czytać odpowiedzi.

    Jak nie zamierzasz czytać pytań nie dawaj odpowiedzi które są bezużyteczne
    dla pytającego. Wymieniłeś genealogie podziału produktów która nie jest mi
    do niczego potrzebna i którą znam, a nie odpowiadasz na proste pytanie.

    A pytanie (w specjalnym tłumaczeniu dla opornych) brzmi: który z produktów
    PKO nadaje się najbardziej dla rencisty. Potrzebna funkcjonalność podstawowa
    (przyjmowanie świadczenia, wypłaty w bankomatach, i oddziałach)
    Arek