    From: Bogusz <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO Inteligo - juz jest!
    Date: Mon, 15 Nov 2004 13:37:45 +0100

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Juz dziala. Wracajac z lasu Kabackiego zahaczylem o odzial w Tesco :)
    > Ludzi jak zwykle od diabla - wiec nie wiem kiedy tam konto zaloze, ale
    > dostalem ultoki - zaraz je wrzuce na stronke.
    > Usluga nazywac sie bedzie PKO Inteligo - (nad drugim "i" grosik od PKO
    > BP). Chyba juz wiadomo co sie stanie w takim razie z Inteligo za te 3-4
    > lata? ;)

    Byłem w VIIo i aktywowałem dostęp. Cała procedura dość sprawnie,
    zważywszy że byłem pierwszym klientem podpisującym te usługę.
    Pierwsze wrażenie z serwisu tranzakcyjnego jest pozytywne.

    Zobaczymy jak będzie dalej. Na stronie swojej informują, że trwa
    promocja przelewów za darmo. Do odwołania.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.