  • Data: 2004-11-15 13:43:37
    Temat: Re: PKO Inteligo - juz jest!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogusz wrote:
    > Byłem w VIIo i aktywowałem dostęp. Cała procedura dość sprawnie,
    > zważywszy że byłem pierwszym klientem podpisującym te usługę.
    > Pierwsze wrażenie z serwisu tranzakcyjnego jest pozytywne.
    >
    > Zobaczymy jak będzie dalej. Na stronie swojej informują, że trwa
    > promocja przelewów za darmo. Do odwołania.

    u mnie trwalo 45 minut - tez bylem pierwszy
    warto miec swoj numer klienta 9 cyfrowy (ostatnie 9 cyfr z tych pierwszych
    numerow IBAN pkobp) bo okazalo sie ze jest potrzebny a pani nie wiedziala ze o
    ten akurat numer chodzi

    a jesli chodzi o oplaty to mnie uprzedzali ze ustawiaja zlecenie na pobieranie
    od grudnia
    *** blad ***