  • Data: 2004-12-08 14:15:47
    Temat: Re: PKO Inteligo przelew - tragedia :/
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kas <j...@N...op.pl>
    w wiadomości <news:Xns95B999926DC1Fjagaaoppl@193.110.122.97> wstukał:

    > Hej ;)
    >
    > Tak sobie postanowilam tu napisac i sprawdzic czy komus sie zdarzyla
    > podobna sytuacja.

    Zdarzyła -- współspaczowi, wczoraj opowiadał.

    > Mam w nieszczesnym PKO konto firmowe (Partner) z ktorego robie sobie
    > przelewy na drugie konto w mBanku (ale to akurat bez znaczenia).
    >
    > W kazdym razie, zlecilam w poniedzialek 6.12 ok.12ej przelew via net.
    [...]
    > Po jakims czasie dzwoni babeczka z
    > oddzialu, z tekstem, ze przelew nie poszedl, bo podobno nie mieli jak sie
    > ze mna skontaktowac, zeby sprawdzic czy ja na pewno chce wykonac ten
    > przelew.. (aha, przelew byl na kwote 39 tys.).

    Mniej więcej tak samo (mieli numer z kosmosu, a kwota podobna przelew
    złożony w sobotę na poniedziałek)

    > Tym sposobem od dwoch dni pieniadze wisza w powietrzu, nie wiem czy
    > przelew w koncu pojdzie czy nie, na drugim koncie uciekaja odsetki, a ja
    > chyba znowu bede musiala zanosic papierowe przelewy do PKO..ehh..

    Musiał anulować (dwa razy nawet, za drugim razem szybciutko zadzwonili, że
    nie mogą puścić przelewu, bo coś jest nie teges w systemie) i papierek w PKO
    złożyć

    > a mialo byc tak fajnie ;)

    A ,,,,,,,,, rzucał co niemiara :P

    --
    II13397 CLOSED FACSIMILE SUPPORT FOR OS/400 FS400 FAX400 LATEST R5+
    II13168 CLOSED AVAILABLE PTFS FOR ONDEMAND FOR ISERIES 5.2 (5722-RD