  • Data: 2004-02-09 01:00:48
    Temat: Re: PKO - fajne daty :)
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Grzegorz Skowroński w odpowiedzi na mój post napisał:
    > Jeśli chcesz żeby to przeczytał, to nie wyżywaj się na błędach OE.
    > To według Ciebie takie kulturalne i netykietne...?

    Pewnie - lepiej szybko, byle jak, i często bez sensu. :-( Tak jakby
    akurat dla Outlookowców problemem było skorzystanie z control + c /
    control + v... Myślisz, że gdybym miał OE do pisania postów to też bym
    pisał niezgodnie z netykietą? A co mnie obchodzi jaki kto ma czytnik?
    Niektórzy wrzucają na posty przez bramkę WWW i jakoś dbają o to, by były
    czytelne i przejrzyste, ale już EOT w tym wątku. Wystarczy minimum
    wysiłku i dobrej woli...

    Pozdrawiam,

    Krystian