    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 14 Jul 2014 00:20:05 -0700 (PDT)
    <53c2d8b7$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: PKO junior w praktyce
    From: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    rozumiem, że kolega nie jest zainteresowany (a ja
    nie jestem pracownikiem pkobp więc żadnej prowizji
    nie tracę) ale skoro padło pytanie "co takiego
    rewelacyjnego" jest w PKO Juniorze to odpowiem...

    nieco ironicznie powiem, że pkobp wyróżnił sie tym, że
    w XXI wieku zauważył istnienie internetu którego inne
    banki (w zakresie rachunków dla maluchów) nie chcą zauważyć...

    może nie jestem typowym klientem, ale w moim przypadku
    dziecko jest spadkobiercą udziałów w kilku spółkach, a
    ja nie mogę należnych mu pieniążków odbierać na swój
    rachunek tylko muszę wskazać rachunek który _posiada_
    dziecko, dziecko ma 2 lata, więc rachunku samo nie założy

    no cóż, to są "dziwne" spółki, a konkretnie ich zarządy
    to ludzie mocno dziwni. Ale najważniejsze że płacą tyle
    ile sie należy. Przyznaję, mocno nietypowy przypadek.

    większość banków nie prowadzi takich dziecięcych rachunków
    wcale albo prowadzi je w formie bez dostępu internetowego

    korzystając np. z millenium muszę pojechać do miasta, odstać
    swoje w kolejce, wypłacić gotówkę w kasie. W pkobp 2 kliknięcia
    i po robocie. Dodatkowo inne banki przymuszają abym właśnie
    u nich miał (płatne) konto osobiste bo inaczej maluchowi nie
    założą rachunku. PKO BP także przymusza ale "konto rodzica" 0,00

    pół dnia uratowane, pieniążki na bilet czy benzynę oszczędzone