  • Data: 2011-03-03 17:33:13
    Temat: Re: PKO mnie uszczesliwilo...
    Od: Darek <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...kartą zbliżeniową, czy jak to się tam nazywa.

    Ale problem jest globalny - wszystkie banki wprowadzają Pay-Pass.
    Dlaczego temat braku bezpieczeństwa (lub obawy o brak bezpieczeństwa)
    nie został poruszony u opowiednich instytucji.
    Chyba najodpowiedniejszą chyba będzie UOKiK - przecież śmierdzi tu
    naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów.
    Chyba że nie wiemy że konsument nie będzie odpowiadał za takie transakcje

    Darek