    From: "hi" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
    Date: Wed, 1 Mar 2006 20:49:12 +0100

    Użytkownik "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> napisał w wiadomości
    news:4405f6ef@news.home.net.pl...
    > mianowicie czy jak przyjdzie przelew zewnętrzny (elixirem z dużego banku)
    > to zobaczę to natychmiast na stronie czy jednak zawartość serwisu www jest
    > uaktualniania co jakiś czas? Nie mam zaufania zbyt do wynalazków PKO.
    > Miałem

    Natychmiast nie zobaczysz w żadnym banku.
    Rozliczenia, księgowanie jest najwyżej 3 razy na dobę.
    W https://www.pkointeligo.pl/ikd
    ów przychodzący "przelew zewnętrzny (elixirem z dużego banku)" zobaczysz po
    rozliczeniu sesji Elixir
    w zakładce Środki nierozliczone . Zwiększy on stan Twojego salda dostępnego.
    Widniejące "Środki dostępne" będą większe niż "Saldo księgowe".
    Formalnie wpływ zostanie zaksięgowany następnego dnia.

    Zaufania do PKO masz prawo nie mieć. Wybór należy do Ciebie. Stój w kolejce
    do okienka.