  • Data: 2005-03-14 20:55:19
    Temat: Re: PKOBP: ujawnienie informacji
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zdzislaw napisał(a):

    > ...W tym też kontekście art.18 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
    > świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204), wymienia
    > adres elektroniczny, jako daną osobową, która może być przetwarzana przez
    > usługodawcę w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. Wolą
    > ustawodawcy było zatem zaliczenie takich informacji, jak adres e-mail
    > usługobiorcy będącego osobą fizyczną, w poczet danych osobowych...."

    Podobna jest odpowiedź na moje zapytanie w tej sprawie do GIODO z roku
    2003 http://nospam-pl.net/pub/giodo_email.pdf - moje zapytanie było
    sformułowane ogólnie i obejmowalo adresy w postaci imie@nazwisko.(domena),
    imie.nazwisko@firma.(domena) oraz typu abc123@(domena). Oryginał mojego
    pisma niestety zaginął przy którymś padzie dysku.

    To wydawałoby się kończyć dyskusję... ale w międzyczasie ukazało sie kilka
    publikacji na ten temat, między innymi 2 artykuły z 18 stycznia w
    Rzeczypospolitej - kto ma prenumeratę na dostep do archiwum 'Rz' może
    przeczytać - kto nie ma, może zerknąć na streszczenia:
    http://nospam-pl.net/a_2005-01.php#18I

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki