  • Data: 2008-04-16 19:32:03
    Temat: Re: PKP i American Express
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):
    > Bardzo ciekawe. Dla mnie ma sens. Akceptowalnosc dobra, ciagle dobrze
    > dzialajacy floor limit i zadnych problemow z PINami :). Do tego coraz
    > wiecej sklepow internetowych korzystajacych z uslug eCard umozliwia
    > placenie Amexem :D.

    Moje inne karty nie autoryzuja sie PINami. A placac AmExem musialem tak
    samo skladac podpis jak kazda z innych kart.

    > Od kiedy mam Amexa, juz 3 rok, jest to moja ulubiona karta. Ubolewam nad
    > tym, ze nie moge jej uzywac w ok 15% sklepow w ktorych zwykle kupuje :).

    Ja nie moglem uzywac czesto nawet tam gdzie na szybie byla naklejka. W
    praktyce mysle, ze w okolo polowie sklepow gdzie staralem sie placic
    AmExem okazalo sie to niemozliwe (w sklepach, gdzie naklejki nie ma
    nawet nie probowalem). Tak wiec akceptowalnosc na poziomie ok. 30 % jest
    dla mnie po prostu nieakceptowalna. Sa to oczywiscie moje subiektywne
    odczucia. Testy przeprowadzilem w Warszawie.

    --
    Mithos