  • Data: 2004-01-25 19:39:21
    Temat: Re: PŁACA w McBankach?
    Od: "Bob" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > McBankow
    > Multibank...)
    >
    > Eurobank, Doradca Klienta, na starcie niewiele ponad 800 PLN na rękę o ile
    > dobrze pamiętam.

    to juz wiem dlaczego nie odpowiedzieli na moje podanie o prace ;-))
    wpisalem tam troche wyzsza kwote (tak ze 3x)

    a odnosnie dyskusji to w bzwbk placa na stanowisku doradcy lub opiekuna
    zalezy w duzej mierze od lokacji

    w Wawie najwiecej (mnie proponowali 2800 brutto), w Poznaniu, Wrocku
    i Gdansku troche mniej ok. 2500, natomiast w mniejszych miastach to
    juz sporo mniej

    wspolczuje pracownikom zwlaszcza malych oddzialow (mikrooddzialy),
    gdyz pracy b.duza a zarobki naprawde mizerne

    --
    pozdrawiam
    Bob