  • Data: 2009-11-03 18:23:16
    Temat: Re: POLBANK - ciag dalszy
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...in.the.world pisze:

    > 2. Na pytania typu 'koszt sprawdzania salda w bankomatach Polbanku,
    > Euronetu i innych, w tym zagranicznych' pracownik nie potrafil
    > odpowiedziec. Po sprawdzeniu w internecie - poinformowal mnie tylko o
    > bezplatnym sprawdzaniu salda w ichnich bankomatach.

    Także w Euronecie poza placówkami innych banków. W innych bankomatach
    się nie da.
    Uwaga: Operacja "sprawdzenie salda" jest dla Polbanku "operacją przy
    użyciu karty" - trzeba uważać, aby nie wykorzystać przypadkiem dziennego
    limitu operacji (np. jeśli ustawisz sobie limit na 1 operacje dziennie i
    sprawdzisz saldo, to... dupa blada, tego dnia już nie wypłacisz.)

    > Czy ktos moglby to potwierdzic:
    > POLBANK NIE WYDAJE DEBETOWEK MASTERCARD ?

    Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?

    > Reasumujac - jest gorzej niz moglem sobie wyobrazic.

    Witamy w Polbanku! Poczekaj aż spróbujesz zrobić przelew przez
    Internet... :-)

    --
    MiCHA