  • Data: 2009-11-03 21:47:05
    Temat: Re: POLBANK - ciag dalszy
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 22:37, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > A o ile pamiętam, nie tak dawno ktoś opisywał, jak to PB upewniał
    > się telefonicznie, czy aby na pewno ma realizować przelew... :-P

    Tak ostatnio zmienili regulamin, było, nawet, że mogą każdą transkację
    tak sprawdzać
    ale w końcu dodali, że tylko te na wieksze kwoty.
    Mnie to jeszcze nie spotkało a trochę przelewów robię, zazwyczaj na
    niskie kwoty, ale jak przelewałem 6,5k też nikt nie dzwonił. Więc
    uznałem, że pewnie "wieksza kwota" to ok 1 mln ;)