eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOLBANK - czy reklamowac?Re: POLBANK - czy reklamowac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl!not-for-mail
    From: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POLBANK - czy reklamowac?
    Date: Tue, 17 Nov 2009 14:08:54 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hdu7dp$1vm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hdtttf$8s0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gpo10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1258463481 2038 83.3.144.10 (17 Nov 2009 13:11:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Nov 2009 13:11:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509603
    [ ukryj nagłówki ]


    > Często nie podzielam opinii T.A.
    > Ale zdecydowanie popieram jego zamiar oddziaływania wychowawczego na
    > bank. Gdyby ludzie częściej wykładali swoje pretensje choćby nawet
    > tylko na infoliniach (choć reklamacje są lepsze), to coś by jednak z
    > tego docierało do szczebla zarządzającego...
    >
    > witrak()

    W sumie to ja lubię się wyżalić na ichniej poczcie wewnętrznej i z
    tego co pamiętam do nawet odpowiadają, a nawet dzwonią w sprawie
    reklamacji.

    Ale czy to jakoś wpływa na jakoś obsługi to inna sprawa.

    Myślę jednak że jakoś to biorą sobie do serca bo jak złożyłem
    reklamacje na wprowadzenie mnie w błąd przy zwiększaniu limitów przez
    obsługująca mnie "doradcę klienta" to potem przez 3 dni za mną
    dzwonili z oddziału abym do nich przyszedł i zwiększył sobie limit
    jeszcze raz :)

    Damian


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1