    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POP/MIX o nowe pop5 w bankomacie
    Date: 23 Jun 2005 11:34:33 +0200

    > Moze nakupil hurtem zdrapek po 5 zl i sprzedaje ?

    a _gdzie_ nakupił te zdrapki, skoro wszyscy w Informacji Idei udają ufoludków i
    nie wiedzą, o co mi chodzi, a jak już wiedzą, to mówia, że nie wiedzą kiedy itd.

    > Po za tym nie rozumiem troche
    > co za korzysc z tej aukcji przeviez mozna doladowac w kilku miejsach
    > a nie u jakiegos watpliwego sprzedawcy?

    jeśli chodzi o 10, 25 itd. to prawda, marna korzyść dla kupującego,
    inni przynajmniej schodzą z ceny i można kupić Pop25 za 22zł, a on...

    jeśli chodzi o 5 zł to niestety nie można doładować w kilku miejscach
    ale to też mnie jakoś nie zachęca, bo niby dlaczego mam mu zaufać, że
    ma coś, czego wielkie firmy nie mają?...

    gdybym wiedział, że te doładowania działają, wtedy opłacałoby mi się, bo
    zdrapki pop5 są na razie w salonach firmowych, brakuje mi 2,10 do opłaty
    za darmowe rozmowy z 1 nr, a podróż do salonu firmowego 3 godziny + 12zł

    dlatego albo kupię piątkę albo zrobię doładowanie dyszką z telefonu tp sa

    Sebastian