    From: "axel" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Date: Thu, 19 Feb 2009 21:10:19 +0100

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gnjeco$gp$1@news.onet.pl...

    > A powiedz mi ktoś im przyłożył nóz ???
    > Kto bierze przy takich niskich kursach opcje na ich dalszy spadek.
    > Dlaczego u nas zawsze szuka sie tylko winnych.......ale nie po tej
    > stronie.....
    > ktoś te umowy podpisał na opcje i na pewno wiedział o co chodzi.
    > Do wiezięnia na 10 lat takiego i juz a nie banki winne .........
    > dlaczego w innych krajach nie było tyle kretynów
    > dla mnie to tylko pokaz jak duzo kretynów ma władze w naszych
    > firmach........
    > Dlaczego jak strace na kontraktach to tez nie winie banków.......
> [...]

    ....dziwię się, że tak to oceniasz Dars !
    Zauważ że:

    1.) W Polsce, od wieków, osobami/instytucjami powszechnego zaufania byli
    (świadomie piszę w czasie przeszłym..."że byli"....bo chyba już od teraz NIE
    BĘDĄ !) : ksiądz, lekarz i....BANK.

    2.) Z powodu jak wyżej picusie/glancusie z banków - po tysięcznych
    szkoleniach picowania - z dziecinną łatwością otumanili szefów dobrze
    prosperujących firm (wiedząc wszystko o tych firmach i ich właścicielach:
    czyli ILE MAJĄ kasy na kontach firmowych i prywatnych, czy cośkolwiek kumają
    na temat giełdy, rynków, kontraktów futures, opcji iiiiii....RYZYKA !)....i
    ZA DARMO podsunęli im do podpisu umowy na multum opcji....lecz NIE NA OPCJE
    ZWYKŁE !!!!!! tj. odrębne PUT i odrębne CALL z tym samym kwotowaniem np. 100
    000 EUR, lecz na opcje złożone iiii....ASYMETRYCZNE tj. np. złożone z
    jednej PUT z kwotowaniem 100 000 EUR i jednej CALL ale... z kwotowaniem 200
    000 EUR i CENĄ WYKONANIA 3,45 PLN/EUR !!! Oczywiście wystawcą TAKIEJ opcji
    CALL był....NICZEGO NIE ŚWIADOMY przedsiębiorca ....który już w tym momencie
    podpisał na siebie i swoją firmę " wyrok śmierci " !!! Podobno w lipcu 2008
    tych naganiaczy bankowych było w firmach więcej niż komarów na bagnach.
    Podobno też nasze banki wysyłały tych naganiaczy na zlecenia banków z
    LONDYNU !

    3.) Dziwnym ( dzisiaj już rozumiemy że to nie był przypadek !) też trafem,
    i już po zawarciu tych trująco-śmiertelnych umów opcyjnych, od sierpnia 2008
    polska złotówka zaczęła słabnąć aż do bezczelnego i niczym nie uzsadnionego
    ataku na polską złotówkę w ostatnich miesiącach ! Przecież Polska NIE
    zatonęła, półpolskie banki "stoją" dobrze, nie ma w nich szamba, mają
    nadpłynność... a więc ?!

    4.) Reasumując, mamy tu do czynienia z zaplanowaną z góry, bezczelną i
    przestępczą manipulacją...stąd pomysł Pawlaka(?) aby to hujostwo UNIEWAŻNIĆ
    !!!!
    I proszę nie pisać, w tym miejscu, żadnych akademickich dyrdymał o wolnym i
    demokratycznym rynku...itp. bzdur.
    Jeśli tego się nie zrobi, to....upadną dziesiątki tysięcy dobrze dotychczas
    prosperujących firm a miliony ludzi będą bez pracy i środków do
    życia...ciekawe czy te masy ludzkie będą szczęśliwe i będą bić oklaski
    skurwysynom z Londynu ?!

    axel