  • Data: 2009-02-20 23:35:08
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: "axel" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gnnboq$g7o$1@news.onet.pl...

    > "axel" <a...@b...pl> wrote in message
    > Bez premii bo premia szla na zakup putow. Jakby puty wygasly ITM to wtedy
    > firmy powinny oddac kase?
    > W kazdym razie wiewiorki mowia ze Pawlak juz z sie idiotycznego pomyslu
    > wycofal, dzieki czemu ten watek tez sie pewnie zakonczy.

    Wątek może tak....lecz problem NIE ! Bo to jest sprawa bardzo poważna: ca
    10.000 upadłych (bez jakiejkolwiek rzeczywistej przyczyny !) firm, uprzednio
    DOBRZE prosperujących i dalej....1.000.000 wyrzuconych na bruk pracowników,
    nawet BEZ OSTATNIEJ wypłaty....a wszystko w wyniku ULOTNEJ FIKCJI,
    bo....taka jest natura instrumentów pochodnych !

    axel