  • Data: 2010-02-19 15:51:26
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Teraz bedzie byc moze PP na EEX a potem GPW zamiast kulawego-nie se swej
    winy -
    > NewConnect.
    >
    > Alchemia czy Immo - nie, to oryginalny polski produkt a i patent a i
    frajda z
    > sukcesu bedzie moja ale tez Twoja. Tak , twoja ale trzeba choc raz
    > wyslac ...kupon:-)
    >
    > kroovka a'la zlota rybka, nie z Drozka-ktory jednak byl slepy i gluchy na
    > porady, ale z naszych nizin.

    Kroovka czy już sprzedałeś EEX i dlatego tak spada?
    Te puszczanie newsów takich enigmatycznych o EEX jak kurs rósł to taka
    piramida finansowa żerowanie na chciwości i braku rozsądku żółtodziobów.
    Rozumiem że na szczycie kroovka z twojej strony była dystrybucja na EEX?
    Już wiem jaka będzie twoja odpowiedź hi hi hi.