  • Data: 2010-02-28 15:08:41
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Motto ; nie spekuluj -tylko --INVEST
    > mamy tez  starego zgreda watku Skyppy ,przezyl susze i pasie sie,oby nam
    > trawka smakowala -
    > martwia mnie zapowiedzi meteorologow o nadchodzacej suszy .
    > Ale wiatry sie zmieniaja
    > serdecznie pozdrawiam
    > roman.b

    Wiesz Roman,

    Czasami mijamy sie na ulicy,
    w twoim miescie lub w stolicy,

    starych kumpli wspominamy
    Investiwac zgodnie z rynkiem polecamy.

    Eko Export bez dwu zdan
    do portfela szybko wstaw;

    nie pisz, ze czas burzy, suszy, znoju
    nie sprzyja dojsciu do wodopoju,

    Eko Expoport tobie sprzyja
    kup go i nie rozdziawiaj ...yja.

    Zartuje z tym "ostatnim slowem",
    ale bylo mi potrzebne do ulubionego
    rymu czestochowskiego.

    Wiem ze Stany to twoj rewir
    ale z EEX tez zdobedziesz tam szlify.
    Nie napisz mi, ze moze spadnie 8%
    lub, ze kupisz w tydzien potem,
    punkt zaczepienia lassa nie gra teraz!! roli
    zyski zetniesz przed kazdym nowym rozpoczeciem jesieni,
    do roku 2015 ....NIE! raczej sam doczekaj i ocen.

    kroovka