  • Data: 2010-12-31 16:24:36
    Temat: Re: [PRESS] PKO BP i ograniczenie liczby transakcji na KK
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2010 00:28, JanKo pisze:
    > Agent Tomasz Opalski nadaje:
    >
    > Nie wiem nic o limitach ilościowych ale są dzienne limity wysokości
    > operacji, dla niektórych kart faktycznie bardzo niskie.
    > http://transakcje.pl/artykul,karty_platnicze,pko_bp_
    przedstawil_wysokosc_limitow_dla_swoich_kart_platnic
    zych,799237853.html

    Kiedyś miałem w PKO BP kredyt studencki i konto z kartą płatniczą.

    Miałem limit 100 zł dziennie.

    To było dość irytujące. Zlikwidowałem konto kiedy tylko mogłem.

    Potem się dowiedziałem, że musiałem czymś podpaść osobie wydającej kartę.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik