  • Data: 2010-12-15 07:54:38
    Temat: Re: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 00:59:58 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > A tak na koniec:
    >
    > 1. irytują mnie ludzie którzy wolą innym zawracać 4 litery niż samemu
    > kliknąć w link,
    > 2. wolę link do serwisu skocz.pl itp., niż składać po kawałku,
    > pociachany (przez program pocztowy nadawcy) link. Chociaż oczywiście w
    > dobrym tonie jest napisać co po drugiej stronie siedzi.

    To chyba chodzi o to, że skrócone linki jakieś tam zagrożenie stwarzają.
    Napisałeś "Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby
    umożliwiał załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na
    stronę www." ale to nie jest do końca prawdą, bo czasami infekcja
    przebiegać może bez jakiejkolwiek interakcji użytkownika na całkowicie
    uaktualnionym systemie z aktualnym AV.
    Co do długich linków to wystarczy jest podać w <> i nic tego nie potnie

    <https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/bro
    wse_thread/
    thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

    --