  • Data: 2009-06-16 20:28:24
    Temat: Re: [PRESS] mBank idzie na wojne (ROR-off)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Jeśli moja matka zrezygnowała z usług PKO BP i przekonała pracownika banku,
    > w którym ma teraz konto do tego, aby nie naliczał jej opłaty, dając niejako
    > do zrozumienia, że banków ci u nas dostatek, to raczej Polacy zmieniają
    > się... :)

    To jest po prostu wyjątek.

    Ja pewnych ludzi przekonuje pokazując wprost zalety różnych banków w
    najprostszy sposób. Do tego nie jestem pracownikiem banku, ani nie mam z
    bankami nic wspólnego poza byciem klientem więc można uznać, iż jestem
    obiektywny. Nawet jeśli kogoś przekonam to rozmowa kończy się "aaaaaaaaa
    tam, dla 15-20 zł miesięcznie nie chce mi się zmieniać banku".

    --
    Mithos