    From: dx <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PROŚBA - PILNE ;-(
    Date: Fri, 14 May 2004 07:27:09 +0200

    > Ile oni placa ?? czy to sa jakies rozsadne pieniadze ??
    > Moze ktos da jakies przyklady kto ile dostal i za jaki okres
    > Krzysiek

    Mimo, że ja pracowałem w budżetówce a Ty w "budrzetówce" to dostaniesz
    jednak zbliżoną kwotę. W dużym uproszczeniu, za każdy pełny
    przepracowany miesiąc ( pomiędzy 1 lipca 91 a 28 czerwca 92) średnio ok.
    140 świadectw rekomp., daje to więc ok 1700 świadectw za 12 m-cy, w maju
    wskaźnik waloryzacji wynosi ok 1,9 zl, stąd za pełny przepracowany
    podany wcześniej czas otrzymasz ok 3200 PLN.
    pzdr., darek