  • 1. Data: 2004-05-13 15:29:54
    Temat: PROŚBA - PILNE ;-(
    Od: "EcoPrint - Praca" <p...@e...com.pl>

    Witajcie

    Pracowalem w latach 91-94 w wojsku w sferze budrzetowej i kilka lat temu
    dostalem informacje iz za jakies tam lata mialo byc wyrownanie jakis
    pieniedzy i mial to wyplacac chyba PKO BP o ile pamietam a moze inny bank.
    Chodzi o to iz w tamtym pismie bylo podane iz ja mialem dostac pieniadze
    albo w zeszlym albo w tym roku. Pytanie: Gdzie moge sprawdzic na jakies
    zasadzie jest to przyznawane i jakie roczniki kiedy maja wyplacane, jaki
    bank sie tym zajmuje i najlepiej co zrobic aby sie dowiedziec kiedy moge
    dostac te kase. No chyba ze to juz jakos nieaktualne.

    Bardzo prosze o pomoc

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-05-13 15:37:51
    Temat: Re: PROŚBA - PILNE ;-(
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Mnie PKO BP przysłał informację do domu z jednomiesięcznym wyprzedzeniem, ale
    każdy oddzial PKO ma dostęp do komputerowej bazy i tam można sprawdzić.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-13 16:16:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "EcoPrint - Praca" <p...@e...com.pl> writes:

> [...]
    > Chodzi o to iz w tamtym pismie bylo podane iz ja mialem dostac pieniadze
    > albo w zeszlym albo w tym roku. Pytanie: Gdzie moge sprawdzic na jakies

    Jesli dostales kiedys to pismo, to znaczy, ze ci sie nalezy.

    > jakie roczniki kiedy maja wyplacane,

    W tej chwili: 1965 i starsze. Nastepne kolejno:

    Od 25.05.2004 r. Urodzeni w 1966 r.
    Od 25.07.2004 r. Urodzeni w 1967 r.
    Od 25.08.2004 r. Urodzeni w 1968 r.
    Od 25.09.2004 r. Urodzeni w 1969 r.
    Od 25.11.2004 r. Urodzeni po 1969 r.

    > jaki bank sie tym zajmuje

    PKO BP.

    > i najlepiej co zrobic aby sie dowiedziec kiedy moge dostac te kase.

    Przeczytac powyzsza tabelke. 8-)

    A jak termin nadejdzie, to pojsc do dowolnego oddzialu PKO BP z
    dowodem osobistym. Wyplacaja w gotowce na podstawie numeru PESEL.
    Mozesz tez pojsc na 3 tygodnie wczesniej i kazac im przelac na konto.

    MJ

  • 4. Data: 2004-05-13 16:49:03
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    EcoPrint - Praca napisał:
    > Pracowalem w latach 91-94 w wojsku w sferze budrzetowej /.../

    zastanawia mnie - czy pracownikom budżetu ktoś krzywde zrobił straszną?
    czy na złość pracodawcy piszą "budrzet"?
    bo to już kolejny przypadek, niedawno pracownik izby skarbowej na liście
    pisał o swojej "karierze w budrzetówce"...
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2004-05-13 17:06:55
    Od: "EcoPrint - Praca" <p...@e...com.pl>

    > Jesli dostales kiedys to pismo, to znaczy, ze ci sie nalezy.

    > W tej chwili: 1965 i starsze. Nastepne kolejno:

> [...]

    Ja jestem urodzony 01.07.1972 wiec kiedy bedzie moj okres ??

    Ile oni placa ?? czy to sa jakies rozsadne pieniadze ??
    Moze ktos da jakies przyklady kto ile dostal i za jaki okres

    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-05-13 17:30:44
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    EcoPrint - Praca wrote:

    > Ja jestem urodzony 01.07.1972 wiec kiedy bedzie moj okres ??

    Przeczytaj powyższe dwie linijki.

  • 7. Data: 2004-05-13 18:47:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przeczytaj powyższe dwie linijki.

    On pracuje w "budrzetówce" więc wybacz mu problem ze zrozumieniem słowa
    pisanego ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-05-14 05:27:09
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > Ile oni placa ?? czy to sa jakies rozsadne pieniadze ??
    > Moze ktos da jakies przyklady kto ile dostal i za jaki okres
    > Krzysiek

    Mimo, że ja pracowałem w budżetówce a Ty w "budrzetówce" to dostaniesz
    jednak zbliżoną kwotę. W dużym uproszczeniu, za każdy pełny
    przepracowany miesiąc ( pomiędzy 1 lipca 91 a 28 czerwca 92) średnio ok.
    140 świadectw rekomp., daje to więc ok 1700 świadectw za 12 m-cy, w maju
    wskaźnik waloryzacji wynosi ok 1,9 zl, stąd za pełny przepracowany
    podany wcześniej czas otrzymasz ok 3200 PLN.
    pzdr., darek