  • Data: 2005-03-06 10:34:33
    Temat: Re: PRZELEW z DE do PL - gdzie najtaniej ?
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    najpierw spytaj w polskim raffeisenie.
    Z tanich banków zobacz Kredyt Bank, niedawno na grupie zreszta była strona z
    porównaniem.

    własnie tak to jest w KB (przynajmniej wg cennika)

    na stronach www banku zwykle albo pytać.

    > Oplata za przelewy tranzgraniczne w ramach UE w euro powinny kosztowac
    > tyle samo co przelewy KRAJOWE w tej walucie. Przed EuroElixirem

    Kosztują już. Są jednakowo drogie.

    > wlasciwie nie dalo sie zrobic przelewu krajowego w Euro (no chyba ze
    > przez zagranicznych bankow korespondentow) w zwiazku z tym koszty byly

    czyli dało się.

    teoretyczne blabla o elixirze odłóżmy do dnia, gdy go zobaczymy.