  • Data: 2019-08-19 19:07:10
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 16:54, J.F. pisze:

    > Taki byl zwyczaj.

    Inne banki dawały na 2 lata.

    > Zreszta pasek magnetyczny mial ograniczona zywotnosc.

    Większą niż rok. mB zresztą po jakimś czasie wydłużył ważność kart.

    > No ale wlasnie czemu taka krotka ta utrata waznosci ...

    Krótka? Jakoś 3-4 lata mój był ważny. Może więcej, ale z pewnością nie
    mniej.

    > To ciagle duzo.

    Dla Ciebie tak, dla mnie nie.

    > Chyba z wiekszej ilosci ..

    Nie. Większość nie spełnia moich oczekiwań. Niektóre są mi niedostępne
    (np. Mercedes-Benz Bank).