eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPSD2 mBank i pewnie nie tylko...Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.uzoreto
    .com!aioe.org!.POSTED.mDowZNWX8DiDVhM3AhgHEQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Date: Fri, 23 Aug 2019 18:17:53 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 31
    Message-ID: <qjp3kr$hsd$1@gioia.aioe.org>
    References: <5d3ef4e4$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <qj0i2b$1ofr$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qj0t4o$1b5k$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qj1p7i$1b4l$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qj3tjp$im4$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qj5tks$1anl$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qj6gcb$1vh3$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qj70lu$fdo$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjc1m5$4cr$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjoidi$3t1$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjomtm$o4n$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjorib$1c5c$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjp04o$1o7$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: mDowZNWX8DiDVhM3AhgHEQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:645364
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-08-23 o 17:54, Wojciech Bancer pisze:

    > Zlituję się.
    >
    > https://www.zus.pl/pue/regulamin
    > W szczególności §15. Zadzwoń na infolinię (w poniedziałek) i zapytaj
    > jak odwołać zgody. Ew. możesz tradycyjnie, wysłać pismo i czekać na
    > odpowiedź.
    >
    > Już możesz wrócić do XIX wieku :)

    Dziękuję.

    A naprawdę nie wydaje Ci się to dziwne? Jeszcze raz przypomnę fakty:
    1. Napisałem do ZUS, iż nie otrzymuję corocznych listów i podejrzewam,
    że adres jest nieaktualny. Podałem właściwy. Kończę pismo: "Uprzejmie
    proszę o informację co powinienem zrobić, aby takowe informacje listowe
    co roku otrzymywać."

    2. ZUS mi odpisuje, iż muszę złożyć reklamację ZUS URU. W tym proponuje
    zrobić to przez platformę PUE ZUS.

    3. Chcąc być nowoczesnym loguję się. Wniosku nie składam - dostrzegam
    zły adres i informację, iż może go zmienić płatnik składek (właściwie to
    sugestia).

    4. Dostaję tu informację, iż świetnie mi poszło tylko korzystanie z PUE
    wyklucza informację papierową.

    Czy naprawdę tylko mnie się to wydaje nienormalne?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1