  • Data: 2005-01-29 12:04:16
    Temat: Re: PZ w Fortisie (e-pakiet)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    trainer napisał(a):

    > a co mozecie powiedziec na temat zlecenia obciazania karty kredytowej?
    > http://www.idea.pl/portal/map/map/private_hw_pay?id=
    16101

    Zgubisz kartę - upoważnienie na nowo. Dostaniesz wznowienie z innym
    numerem - upoważnienie na nowo. Dla mnie jakoś średnio funkcjonalne.

    > krytycy powiedza, ze operator moze np. naliczyć horrendalną opłatę z
    > sufitu i obciążyć kartę

    Phi. Przy PZ też może. Od tego są reklamacje.

    > (ale tak jak PZ, chyba mogę ją wycofać przed pobraniem (w ostateczności
    > np. zastrzegając kartę))

    Nie możesz. Po fakcie - nic nie zrobisz, prócz zareklamowania transakcji
    w banku i u operatora.
    Zastrzeżenie nie działa wstecz...

    > drugie ryzyko, to że nieuczciwy pracownik ujawni dane karty

    I co z tego? Każdy sklep, gdzie płacisz ma dane Twojej karty. Bardziej
    ufam operatorowi niz pani Kazi z mięsnego.
    Poza tym nawet jak już - reklamacja.

    > zaleta jest taka, że jak mi obciążą kartę 27-go, to znajdzie sie to na
    > wyciagu 6-go następnego miesiąca, a termin płatności będę miał 31-go
    > następnego miesiąca.

    A to już zależy od tego co dostajesz w zamian i jak bardzo Ci się to opłaci.

    Jak kto lubi.