eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPani Ilonka z Pekao SARe: Pani Ilonka z Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Danio" <n...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pani Ilonka z Pekao SA
    Date: Tue, 9 Sep 2003 09:21:52 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 33
    Message-ID: <bjjv13$1g4f$1@news2.ipartners.pl>
    References: <bjimfm$4de$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.161.138
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1063092067 49295 217.8.161.138 (9 Sep 2003 07:21:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Sep 2003 07:21:07 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258815
    [ ukryj nagłówki ]


    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bjimfm$4de$1@news.onet.pl...

    > - W 1998 r. przeprowadziliśmy się do nowego budynku i nie wysyłaliśmy
    > zawiadomień do każdego klienta z osobna. Niepoinformowani mogą być
    wszyscy,
    > którzy konto zakładali przed 1998 r. - tłumaczy Wioletta Radzoch,
    > rzeczniczka Pekao SA. - Ale informację o zmianie numerów podajemy na
    > stronach internetowych banku.

    O ile pamietam, to takie informacje bank wysylal jakis czas temu. Pewnie
    bohaterka artykulu list przeczytala, schowala do szuflady i zapomniala.
    Karte z nowym numerem zablokowal bankomat, wiec pani wyjela inna, ktora
    miala w torebce i tam byl stary numer. Nie ma sie co dziwic, bo IKM
    praktycznie nie wymieniaja na nowe.
    Natomiast dziwi to, ze bank tak po prostu oddal ten numer do TPSA, nie
    interesujac sie co z nim dalej bedzie. Ja bym go zatrzymal i powiesil tam
    automatyczna sekretarke podajaca nowy numer, albo po prostu zrobil
    przekierowanie. Dla banku to sladowy koszt, w porownaniu ze strata zaufania
    klientow, nawet jesli klient sam zabalaganil.
    Tak czy siakto bardzo sie ciesze, ze stamtad ucieklem. To mi przypomnialo o
    moim bylym koncie, zamierzam zaraz popsuc huumor mojej konsultantce, ktora
    obiecala mi wyslac do konca lipca zaswiadczenie o zamknieciu konta. Do
    dzisiaj nie nadeszlo.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1