    From: "deq" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
    Date: Thu, 5 Nov 2009 02:35:08 +0100

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b7750982-52e4-4202-bdf2-88095c4edb9e@v25g2000yq
    k.googlegroups.com...
    On 4 Lis, 19:33, " kc" <k...@g...pl> wrote:
    > Ktoś musi 'prowadzić nas za
    > rękę, otwierać nasze umysły, pomagać w analizie' i inne takie
    > pierd..lenie.

    musi musi, _ONI_ tego potrzebują, posłuchaj radia maryja! słucham
    rekreacyjnie w samochodzie i jak tylko ktoś zadzwoni i coś mówi nie po linii
    to jest wywalany.
    "..proszę ojca, chciałem powiedzieć o artykule redaktora Michalkiewicza, że
    zupełnie się z nim nie zgadzam i nie wiem o co chodzi.....(przerywa ojciec
    prowadzący i kończy rozmowę z tym słuchaczem) ależ proszę Państwa nie
    rozmawiamy na temat redaktora, proszę mamy kolejnego słuchacza..."

    "....ja chciałem powiedzieć o artykule w Naszym Dzienniku że niestety ale
    zamieszczone zostały niesprawdzone informacje, ktos musiał wprowadzić w
    błąd....(przerywa ojczulek) Bardzo Państwa proszę, nie oceniajmy bo nie
    jesteśmy od tego, rozmawiamy na inny temat, prosimy następnego
    słuchacza...."

    ten "inny temat" to cokolwiek byle źle na obecną ekipę, jaki Tusk to zło
    wcielone i jak źle się dzieje i rujnuje
    kraj................................................

    te powyższe przykłady oczywiście nie są przepisane dosłownie a jedynie na
    tyle, na ile pamiętam i są sprzed kilku dni. Obie sytuacje miały miejsce w
    ciągu około godziny.. poprzednio jakiś tydzień wcześniej gościem przez kilka
    godzin była jakaś emerytka pseudo prawniczka chyba z Poznania i kilka razy w
    podobny sposób przerwane były rozmowy ze słuchaczami, którzy mieli
    jakiekolwiek uwagi nie do PO. To jest właśnie prawidłowa metoda
    kształtowania umysłów elektoratu pisowskiego (statystycznie jednak to
    tłumoki po podstawówkach/zawodówkach, z malutkich miasteczek i wiosek +
    pacjenci zakładów psychiatrycznych jak ten spamer trollujący tutaj).
    W taki "niezależny" model opisywania tumanom czyli statystycznym idiotom
    głosującym na PIS i uważającym, że wszyscy inni są manipulowani wpisuje się
    ten troll, którego "misji" nikt pewnie nie zmieni. No chyba, że w jakimś
    momencie poważnie potraktuje sprawę swojego zdrowia.