eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki7 zł w ekontoPRO LUKASARe: Panienka z okienka
  • Data: 2002-10-23 10:04:13
    Temat: Re: Panienka z okienka
    Od: "Dave" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:ap5rhs$541$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:20021023094252.GH30711@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek

    > No tak, ale w kontekscie sytuacji, ktora zapoczatkowala te dyskusje, Dave
    ma
    > racje: co z tego, ze panienka sie pomylila - i tak reklamacja nie ma szans
    > powodzenia, chyba ze istnieje jakis zapis jej wypowiedzi, to przynajmniej
    > ona moze poniesc sluszne konsekwencje.
    > Ale dla wiekszosci klientow nie jest to dobra polityka - nadmiar zaufania
    do
    > kazdego konsultanta znaczy - w interesie wlasnym nalezy zapoznac sie
    > samodzielnie z regulaminem i sprobowac tam sprawdzac watpliwosci. Chyba ze
    > ktos ma tyle czasu i samozaparcia, aby bez przerwy korygowac
    konsultantow -
    > jest to pewien sposob na zycie, ale wiekszosci klientow on nie odpowiada.
    > Chyba to Dave mial na mysli.

    o to mi chodzilo - nie kazdy ma czas i checi studiowac regulaminy i banki
    powinny bardziej zadbac o przeszkolenie personelu. O ile operator telelinii
    jest nagrywany i mozna w reklamacji powolac sie na ta rozmowe o tyle klient
    nie ma praktycznie zadnych dowodow na to co mu naopowiadala panienka w
    banku...

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1