eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki7 zł w ekontoPRO LUKASARe: Panienka z okienka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dave" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Panienka z okienka
    Date: Wed, 23 Oct 2002 12:04:13 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <ap5s3r$bqj$1@news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <ap5o83$jpk$1@news.tpi.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl> <ap5pen$d6$1@news2.tpi.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <ap5rhs$541$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.195.25
    X-Trace: news.tpi.pl 1035367356 12115 195.117.195.25 (23 Oct 2002 10:02:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Oct 2002 10:02:36 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:209414
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:ap5rhs$541$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:20021023094252.GH30711@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek

    > No tak, ale w kontekscie sytuacji, ktora zapoczatkowala te dyskusje, Dave
    ma
    > racje: co z tego, ze panienka sie pomylila - i tak reklamacja nie ma szans
    > powodzenia, chyba ze istnieje jakis zapis jej wypowiedzi, to przynajmniej
    > ona moze poniesc sluszne konsekwencje.
    > Ale dla wiekszosci klientow nie jest to dobra polityka - nadmiar zaufania
    do
    > kazdego konsultanta znaczy - w interesie wlasnym nalezy zapoznac sie
    > samodzielnie z regulaminem i sprobowac tam sprawdzac watpliwosci. Chyba ze
    > ktos ma tyle czasu i samozaparcia, aby bez przerwy korygowac
    konsultantow -
    > jest to pewien sposob na zycie, ale wiekszosci klientow on nie odpowiada.
    > Chyba to Dave mial na mysli.

    o to mi chodzilo - nie kazdy ma czas i checi studiowac regulaminy i banki
    powinny bardziej zadbac o przeszkolenie personelu. O ile operator telelinii
    jest nagrywany i mozna w reklamacji powolac sie na ta rozmowe o tyle klient
    nie ma praktycznie zadnych dowodow na to co mu naopowiadala panienka w
    banku...

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1