  • Data: 2010-02-05 09:18:02
    Temat: Re: Panienki znowu zostały wydymane
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lut, 10:12, "rosomak" <r...@o...pl> wrote:
    > > jak zwykle zresztą
    >
    > > buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > wynocha stad ty zalosna pisowska cioto
    >
    > --

    Jestem dumny z tego że popieram PIS i braci K.

    Jestem szczęśliwym posiadaczem umiejętności analitycznego myślenia
    panienki

    Dlatego z poziomów ponad 2500 jestem "krótki"

    buhahaha

    na S&P też jestem "short"

    taki już los panienek, są wiecznie dymane

    buhahahaha

    ale nie martwicie się byczki, będziecie mieć małe odbicie, oczywiście
    wtedy będziecie "już" krótkie

    znowu małe dymanko będzie waszym udziałem

    buhahahahaha