  • Data: 2002-12-22 19:58:41
    Temat: Re: Paraliż sieci bankowej Euronetu
    Od: "jo44" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości ...

    > Nie pierwszy raz cos zle interpretujesz ;ppp. (...)

    Ani rozpoczynający wątek, ani następni nie wspominali,
    że chodzi o MC. Więcej - z tego, że nie są autoryzowane
    karty PKO BP można było tylko wnioskować, że chodzi
    o VISĘ. Dopiero Ty zacząłeś dywagować (sprawdź w
    słowniku, co to znaczy - użyto nieprzypadkowo) na temat
    wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego
    Narodzenia. Używałem i używam kart obu organizacji,
    i poza odosobnionymi wypadkami, takimi jak opisany
    mi przez znajomego wypadek z Austrii, gdzie w całej
    wiosce na sklepach widniały kartki "Keine VISA" , nie
    stwierdziłem wyższości jednej nad drugą.
    No może przy przeliczaniu na złotówki, ale to też zależy
    od kierunku wyjazdu.