eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiParanoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?Re: Paranoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?
  • Data: 2004-10-06 11:04:38
    Temat: Re: Paranoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10/6/2004 12:20 PM, Sebol wrote:

    > Dnia Wed, 6 Oct 2004 10:10:09 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk naskrobał(a):
    >
    >
    >>Zastanawiam sie nad hipotetyczną sytuacją :)
    >>Mam rachunek np. w mBanku...
    >>Nagle przychodzi mi okres paranoidalny i nie życze sobie nagrywania
    >>moich rozmów. Przy podpisywaniu umowy nic na ten temat nie było.
    >>Musze zadzwonić do banku ..dzwonię i słyszę..
    [...]
    >>I jak mam coś załatwić przez tel w takiej sytuacji ??

    Zawsze możesz z pełnym procesowym rynsztunkiem wysłać polecone zpo
    wypowiedzenie.

    Paranoik jest naturalnym wrogiem kombinatora, największym wrogiem działu
    marketingu. Duzy może więcej, co w praktyce oznacza niemal wszystko.

    Pzdr: Catbert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1