eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiParanoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?Re: Paranoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paranoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?
    Date: Wed, 06 Oct 2004 13:04:38 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <ck0jgi$rvf$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <ck0ga1$c6a$1@korweta.task.gda.pl> <ck0gq7$jer$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aim195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1097060690 28655 83.25.220.195 (6 Oct 2004 11:04:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Oct 2004 11:04:50 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    In-Reply-To: <ck0gq7$jer$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:318688
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10/6/2004 12:20 PM, Sebol wrote:

    > Dnia Wed, 6 Oct 2004 10:10:09 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk naskrobał(a):
    >
    >
    >>Zastanawiam sie nad hipotetyczną sytuacją :)
    >>Mam rachunek np. w mBanku...
    >>Nagle przychodzi mi okres paranoidalny i nie życze sobie nagrywania
    >>moich rozmów. Przy podpisywaniu umowy nic na ten temat nie było.
    >>Musze zadzwonić do banku ..dzwonię i słyszę..
    [...]
    >>I jak mam coś załatwić przez tel w takiej sytuacji ??

    Zawsze możesz z pełnym procesowym rynsztunkiem wysłać polecone zpo
    wypowiedzenie.

    Paranoik jest naturalnym wrogiem kombinatora, największym wrogiem działu
    marketingu. Duzy może więcej, co w praktyce oznacza niemal wszystko.

    Pzdr: Catbert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1