  • Data: 2009-02-07 00:07:48
    Temat: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gmih4v$fne$2@inews.gazeta.pl...

    > Jakubas lobbuje za swoim interesem. Zyski chciałby dla siebie, a straty
    > najchętniej by upublicznił. Dziwisz mu się. Każdy logicznie myślący
    > stałraby się tak robić. Jak ktoś się daje rąbać to się go rąbie.

    Oglądałem jakiś czas temu wywiad z min. Sawickim, który powiedzial że banki
    "wrobiły" eksporterów żywności w opcje na których są stratni kilkaset mln
    czy nawet 1 mld PLN (wg niego każda 1 kupiona opcja put była sfinansowana
    wystawieniem 30 znacznie tańszych opcji call z wyższą ceną wykonania) - ale
    wywiad był przy kursie w okolicach 4 PLN za 1 EUR.

    Tak więc myślę że pod przykrywką Jakubasa Pawlak próbuje ratować także skóry
    swoich kolesiów jak i własną.

    Anatol