  • Data: 2012-08-28 23:18:25
    Temat: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "greg98" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Witam,
    >Dzisiaj podczas transakcji w Kauflandzie sprzedawczyni wyraziła
    >wątpliwość, czy kwota powyżej 30zł (mniej niż 50zł) będzie możliwa do
    >zrealizowania zbliżeniowo. I faktycznie, musiałem wklepać pin. Czy zasada
    >limitu płatności zbliżeniowych do 50zł jest sztywna, czy też każdy punkt
    >może ustalić taki limit indywidualnie ?

    Gdy ostatnio chciałem zrezygnować z PayPasa, bo jak mi ktoś zwinie kartę,
    to obleci 200 sklepów po 49,90 zł i 10.000 zł jestem w plecy - pani z banku
    powiedziała, że jest LIMIT ILOŚCI TRANSAKCJI.do 10 dziennie (PKO BP).

    Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH przechodzi na
    podpis, znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ TERMINAL

    Feromon