  • Data: 2012-08-30 12:41:52
    Temat: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Od: Zespół Alior Bank <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 29, 2012 12:07:19 AM UTC+2, Animka wrote:
    > Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH przechodzi na > podpis,
    znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ TERMINAL Odemnie wzięła na stacji benzynowej
    kartę, machnęła nią przy czytniku dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt,
    że poszło 2 razy. Nie wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2 razy zeszło na
    stacji. Poza tym jeszcze ani razu ja sama nie posłużyłam się swoją kartą, bo mi ja
    zabierają i wkładają do czytników albo kładą na czytnikach. Chcę zmienić tę nową
    kartę na starą, tradycyjną, nie wiem czy będę mogła to załatwic, nie wiem czy ten
    Bank nie przeszedł całkowicie na te "nowoczesne", ale w sumie niebezpieczne. --
    animka

    @ Animka
    Jeżeli doszło do ewentualnego wielokrotnego obciążenia karty prosimy o zgłoszenie do
    banku reklamacji, na podstawie której będzie można sprawdzić ewentualne
    nieprawidłowości.
    Co do przekazywania karty osobom obsługujacym kasy, to nie ma takiego obowiązku, ale
    niektóre kasy są tak skonfigurowane, że aby aktywować czytnik kart pracownik musi
    "przeciągnąć" kartą przez czytnik przy kasie. Dotyczy to raczej terminali nie
    obsługujących transakcji zbliżeniowo.
    Jeśli chodzi ewentualną zmianę karty, to Alior Bank ma w ofercie również karty bez
    technologii PayPass i można wystąpić o wydanie takiej karty. Natomiast w ofercie
    Alior Sync są tylko karty z technologią PayPass.
    Pozdrawiamy
    Zespół Alior Bank