  • Data: 2010-01-19 03:09:04
    Temat: Re: PayByNet - znacie?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hj1mo6$fnp$1@news.interia.pl...
    > "RobertS" news:hj1inl$1buk$1@opal.icpnet.pl

    > A czy to przypadkiem nie jest coś podobnego jak mTransfer i pochodne w
    > innych bankach, tylko inaczej się nazywa i projekt stworzyła konkurencja?

    O ile KIR mozna nazwac konkurencja to model nieco podobny
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=usluga_paybynet
    Roznica polega na tym, ze odbiorca nie musi miec rachunku w tym samym banku
    co nadawca i rachunek odbiorcy nie jest uznawany w czasie rzeczywistym. IMHO
    usluga niszowa, podobnie tak Bilix, mPay itp.

    MK