  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: PayPal <-> ROR
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 6 Jun 2009 15:11:31 +0200

    On Sat, 6 Jun 2009 14:20:17 +0200, Krzysztof Drewicz wrote:

    > Nie napisałeś który bank. No i paypal też w .pl jest obsługiwany przez
    > 'jakiś' bank (w sensie któryś z Polskich banków), który to ma jakieś
    > godziny sesji.

    Ale to nie ma znaczenia z jakiego banku wysłałem przelew, czy to był mBank,
    który ma trzecią sesję wychodzącą o 13:30, czy może Alior, w którym
    ostatnia wysyłka jest dwie godziny później. Bez względu na to pieniądze na
    koncie bankowym PayPala pojawiły się w momencie księgowania trzeciej sesji
    przychodzącej przez obsługujący ich Danske Bank. Stąd fakt, iż w różnych
    bankach sesje rozliczane są w różnych godzinach nie wydaje mi się mieć
    żadnego znaczenia.

    > No i jeszcze info: z konta ROR na PayPal $$$ idą szybko,

    PayPal na swoich stronach stwierdza: "Środki znajdą się na Twoim koncie
    PayPal w ciągu 2-4 dni roboczych." W moim przypadku środki pojawiły się
    tego samego dnia.

    > w drugą stronę
    > od 2 do 4 dni roboczych (tak mówi PayPal) w praktyce, jak trafisz na
    > święto i puścisz po 15:00 przelew PP->ROR to możesz czekać i 7 dni
    > roboczych.

    U mnie trwało to 3 dni robocze. Ponadto dni świąteczne nie są dniami
    roboczymi, więc nie bardzo rozumiem jak może wyjść te 7 dni roboczych.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki