  • 1. Data: 2009-06-05 20:43:23
    Temat: PayPal <-> ROR
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Informacyjnie, gdyby kogoś to interesowało:
    - przelew wysyłany z ROR-a drugą lub trzecią sesją na koncie PayPal pojawił
    się tego samego dnia,
    - wypłata z konta PayPal na ROR dotarła po trzech dniach roboczych trzecią
    sesją.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2009-06-05 20:50:34
    Temat: Re: PayPal <-> ROR
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się tego samego dnia,
    > - wypłata z konta PayPal na ROR dotarła po trzech dniach roboczych trzecią

    oczywiście wiesz że banki mają różne godziny sesji

  • 3. Data: 2009-06-05 21:12:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Mokrzycki" news:i8u35l35qfnc.gfcryx4jsxkn$.dlg@40tude.net

    [wyciąłem cytat]

    A może byś się z nami podzielił informacją z jakiego banku wykonywałeś
    przelew do PayPal'a i na jaki bank PayPal przelewał pieniądze :)

  • 4. Data: 2009-06-05 21:16:27
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 5 Jun 2009 22:50:34 +0200, zlotowinfo wrote:

    > oczywiście wiesz że banki mają różne godziny sesji

    Tak, a co?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-06-05 21:20:23
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 5 Jun 2009 23:12:44 +0200, Valdi.Pavlack wrote:

    > A może byś się z nami podzielił informacją z jakiego banku wykonywałeś
    > przelew do PayPal'a i na jaki bank PayPal przelewał pieniądze :)

    W obu przypadkach był to Alior.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2009-06-05 21:33:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Mokrzycki" news:1uy6mw8dq2cfx$.wfmf1iko00zt$.dlg@40tude.net

    > W obu przypadkach był to Alior.

    Dziękuję za informację!

  • 7. Data: 2009-06-06 12:20:17
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-06-05, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Tak, a co?

    Nie napisałeś który bank. No i paypal też w .pl jest obsługiwany przez
    'jakiś' bank (w sensie któryś z Polskich banków), który to ma jakieś
    godziny sesji.
    No i jeszcze info: z konta ROR na PayPal $$$ idą szybko, w drugą stronę
    od 2 do 4 dni roboczych (tak mówi PayPal) w praktyce, jak trafisz na
    święto i puścisz po 15:00 przelew PP->ROR to możesz czekać i 7 dni
    roboczych.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 8. Data: 2009-06-06 13:11:31
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 6 Jun 2009 14:20:17 +0200, Krzysztof Drewicz wrote:

    > Nie napisałeś który bank. No i paypal też w .pl jest obsługiwany przez
    > 'jakiś' bank (w sensie któryś z Polskich banków), który to ma jakieś
    > godziny sesji.

    Ale to nie ma znaczenia z jakiego banku wysłałem przelew, czy to był mBank,
    który ma trzecią sesję wychodzącą o 13:30, czy może Alior, w którym
    ostatnia wysyłka jest dwie godziny później. Bez względu na to pieniądze na
    koncie bankowym PayPala pojawiły się w momencie księgowania trzeciej sesji
    przychodzącej przez obsługujący ich Danske Bank. Stąd fakt, iż w różnych
    bankach sesje rozliczane są w różnych godzinach nie wydaje mi się mieć
    żadnego znaczenia.

    > No i jeszcze info: z konta ROR na PayPal $$$ idą szybko,

    PayPal na swoich stronach stwierdza: "Środki znajdą się na Twoim koncie
    PayPal w ciągu 2-4 dni roboczych." W moim przypadku środki pojawiły się
    tego samego dnia.

    > w drugą stronę
    > od 2 do 4 dni roboczych (tak mówi PayPal) w praktyce, jak trafisz na
    > święto i puścisz po 15:00 przelew PP->ROR to możesz czekać i 7 dni
    > roboczych.

    U mnie trwało to 3 dni robocze. Ponadto dni świąteczne nie są dniami
    roboczymi, więc nie bardzo rozumiem jak może wyjść te 7 dni roboczych.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2009-06-06 13:51:30
    Od: "KTD" <t...@g...pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    pojawił
    > się tego samego dnia,
    > - wypłata z konta PayPal na ROR dotarła po trzech dniach roboczych

    A robiłeś może przewalutowanie? Jeśli tak, to czy otrzymałeś
    równowartość w PLN po kursie z dnia zlecenia przelewu czy z dnia
    kiedy "wyszedł" z PayPala?

  • 10. Data: 2009-06-06 13:55:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 6 Jun 2009 13:51:30 +0000 (UTC), KTD wrote:

    > A robiłeś może przewalutowanie?

    Nie, wszystkie operacje były w złotówkach.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki