eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne? › Re: PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne
  • Data: 2010-01-20 19:51:28
    Temat: Re: PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Stiwi <s...@N...gazeta.pl> had the courage to write:

    > Przecież napisali, że: "Note: This fee will not be charged if a Euro
    > payment is made between Accounts registered in the European Union or
    > EEA."
    >
    > Czyli jak wysyłasz z UK / Irlandii EUR do Polski (między kontami w EU)
    > to nie jest pobierana opłata.

    Czyli opłata dotyczy wyłącznie płatności w innych walutach niż EUR? Już
    sprawdzam na żywym przykładzie - PayPal UK --> PayPal PL:

    1. Jeżeli walutę ustawię na GBP, USD, CHF, itd. - opłata jest 1%
    2. Jeżeli walutę ustawię na PLN - opłata jest 1% + 0,50 zł
    3. Jeżeli walutę ustawię na EUR - nie ma opłaty

    OK, czyli jasne - wysokość opłaty po prostu zależy od waluty transakcji.

    Tak jasno to napisali, że aż musiałem na grupie pytać...

    pzdr.