eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne? › Re: PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne?
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne?
    Date: Wed, 20 Jan 2010 20:04:44 -0000

    "kashmiri" <x...@g...com> wrote in message
    news:hj7d3i$2cm6$1@news.ett.com.ua...
    > Witam,
    >
    > Od jutra (21 stycznia 2010) PayPal podnosi opłaty za przelewy na konta
    > PayPal zarejestrowane w Polsce. Teraz zamiast 0,5% wartości transakcji,
    > jak w wypadku wszystkich innych państw europejskich, opłata za wysłanie
    > lub odebranie przelewu wynosić będzie 1,0% + 0,55zł.
    >
    > https://cms.paypal.com/uk/cgi-bin/marketingweb?cmd=_
    render-content&fli=true&content_ID=ua/upcoming_polic
    ies_full&locale.x=en_GB

    > No i fajnie, widać wyczuli interes (co prawda jakieś cztery lata za
    > późno).
    >
    > Nie wiem co o tym sądzicie, ale na mój chłopski rozum taka sztuczka jest
    > zabroniona jakimś prawem unijnym. Usługodawca zmienia cenę usługi w
    > zależności od państwa zamieszkania usługobiorcy, przy czym nie znajduje to
    > uzasadanienia w kosztach.
    >
    > Macie jakieś pomysły, co z tym fantem zrobić? Nadaje się toto do
    > zgłoszenia gdzieś?

    Na moj chlopski rozum dotyczy to podniesionych oplat bankowych w Polsce.
    Nie sadze by paypal ot tak sobie nagle pomyslal, ze polacy to dojne krowy i
    jak banki w polsce doja to oni tez moga. Mi sie wydaje, ze problememem sa
    banki w Polsce.
    Co prawda dzis jest 20.01 ale wysylajac pieniadze paypalem do hiszpani
    (funty przewalutowane na euro) nic sie nie zmienilo.