eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING] PayPass MaestroRe: PayPass Maestro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "Pablos_" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPass Maestro
    Date: Mon, 23 Mar 2009 21:36:01 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 26
    Message-ID: <gq8rrh$2qfu$1@opal.icpnet.pl>
    References: <49b6d266$1@news.home.net.pl> <gp6mvh$inp$1@news.task.gda.pl>
    <gp6nb0$lfh$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c156-55.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1237840561 92670 85.221.156.55 (23 Mar 2009 20:36:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2009 20:36:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 090322-0, 2009-03-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480656
    [ ukryj nagłówki ]



    Te trzy sytuacje pokazuja ze kompletnie ta usluga nie jest
    przygotowana i wlasciwie jest zaprzeczeniem idei jakiej jej
    przyswiecala czyli szybkim platnosciom bo normalnie we wszystkich
    miejscach co wymienilem myslalem ze normalnie ludzie z kolejki mnie
    rozszarpia.

    Jak u was to wyglada?

    Jak to u mnie wyglada? W ogole nie wyglada. Probowalem dwa razy zaplacic
    karta paypass w Poznaniu. Pierwsza proba w McDonalds, sprzedawczyni w
    ogole nie wiedziala o co chodzi, zawolala kolezanke, ktore chociaz
    wiedziala co mam na mysli. Ostatecznie zaplacilem karta w sposob
    tradycyjny. Druga proba - Zabka. Wchodzac do sklepu uprzedzilem Pania,
    ze chce zaplacic karta zblizeniowa po czym udalem sie wybrac produkty. W
    miedzyczasie przerazona Pani wykonala pare telefonow. Ostatecznie
    transakcja pomimo wielu prob skonczyla sie zaplata gotowka. Mam
    nadzieje, ze poziom wiedzy i swiadomosc sprzedawcow ulegnie poprawie, bo
    jak na razie uzywanie karty zblizeniowej w Polsce mija sie z celem.


    --
    Pozdrawiam
    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1