  • Data: 2010-01-01 16:22:38
    Temat: Re: PayPass a bazpieczenstwo
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "crc_error" news:hhl2bf$227$1@news.onet.pl

    > Otoz to, nie organizacje, tylko organizacja - jedna, pozostale sie jakos
    > w to nie pchaja. Ja sie niestety obawiam, ze akceptowalnosc bedzie
    > bardzo kiepska jesli za ten terminal bedzie trzeba dodatkowo placic.

    Ciekawi mnie w tym całym zamieszaniu z płatnościami bezstykowymi
    pozycja/podejście Visy, który jak by nie patrzeć zbytnio albo wcale (w końcu
    VPW jest dostępna tylko w jednym banku) nie garnie się do tego aby na tym
    rynku zaistnieć.
    Czy to celowe działanie? Czy Visa czeka na "wyedukowanie" klientów przez MC
    i dopiero wtedy zawita? A może widzi, że bezstykowe płatności to
    marketingowe g... opakowane w ładny papierek, które ciemny lud kupi?