    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPass w Multi
    Date: Thu, 26 Nov 2009 23:04:55 +0100

    Tomasz [Bubon] wrote:

    > Lepiej sprawdzcię, czy wzorem mBanku Multibank nie zmienił
    > Ogólnych Warunków Ubezpieczenia kart VISA i MasterCard.
    > W mBanko z chrony ubezpieczeniowej od niedawna wyłączone są
    > m.in: - nieuprawnione transakcje o łącznej kwocie nie
    > przekraczającej 100 złotych oraz
    > - operacje dokonane przez nieuprawnioną osobę przy użyciu karty
    > ze skopiowanymi danymi pochodzącymi z karty za pomocą
    > specjalnych czytników (skimming).

    Do tego się nie dokopałem (jeszcze), natomiast warto
    odnotować że ubezpiecznie mastercardów kosztuje 9,90
    (Pakiet "MultiKomfort Plus") w porównaniu do 2 zł dla
    debetówek Visy(Pakiet Bezpieczna Karta) oraz 6,90 dla
    kredytówek.

    O ile pierwotnie nad zbliżeniówką debetową myślałem,
    to po przeanalizowaniu TOiP mi przeszło. Z karty bez
    ubezpieczenia nie zamierzam korzystać, zaś 9,90 zł za
    ubezpieczenie (dla samej zasady) uważam za przesadę.

    Chyba że .. należy potratkować to jako "ostrzeżenie",
    tzn. że jego wysokość ma związek z przewidywanym ekhm
    poziomem szkód, z racji (nie)bezpieczeństwa takich
    kart.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.